#lightroom Instagram Photos & Videos

lightroom - 12.1m posts

Gorgeous lookout for a sunset in Hawaii
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#nikon #d7100 #sigmaphoto #hawaii #sunset #aesthetic #lightroom #kauai #ocean #calming #orange

Gorgeous lookout for a sunset in Hawaii
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#nikon #d7100 #sigmaphoto #hawaii #sunset #aesthetic #lightroom #kauai #ocean #calming #orange

0 0 6 seconds ago
أعلم جيداً تلك الأوقات التي تهرب فيها الكلمات منك و كأن قواميس العالم و كتبها أصبحوا فارغين تماماً، أنت حزين للغايه و أبعد ما يكون عن كلمة "بخير" و لكنك عاجز عن وصف ما تشعر به فتصمت قليلاً حتى يتحول الصمت الى صراخ و بكاء و نحيب، ليسوا كافين حتى تصبح على ما يرام و لكنهم كافين لتستمر في العيش برغم الألم .. -ندى فؤاد
.
.
Model : @daliayousseftawfik 
#shotondslr#portraits#portraitphotography#portrait_perfection#portraitmood#naturallight#egyptianportraits#featurepalette#makeportraits#life_portraits#postthepeople#artvisuals#lightroom#dreamermagazine#loneliness#photography#portraitvision_

أعلم جيداً تلك الأوقات التي تهرب فيها الكلمات منك و كأن قواميس العالم و كتبها أصبحوا فارغين تماماً، أنت حزين للغايه و أبعد ما يكون عن كلمة "بخير" و لكنك عاجز عن وصف ما تشعر به فتصمت قليلاً حتى يتحول الصمت الى صراخ و بكاء و نحيب، ليسوا كافين حتى تصبح على ما يرام و لكنهم كافين لتستمر في العيش برغم الألم .. -ندى فؤاد
.
.
Model : @daliayousseftawfik
#shotondslr #portraits #portraitphotography #portrait_perfection #portraitmood #naturallight #egyptianportraits #featurepalette #makeportraits #life_portraits #postthepeople #artvisuals #lightroom #dreamermagazine #loneliness #photography #portraitvision_

0 0 20 seconds ago
Sesungguhnya Tuhan bersama orang-orang yang sans ....
.
.
#lfl #likeforlikes #l4l #photography #zonaphotography #urbexpeople #urbex #photoshoot #lightroom #world #pesonaindonesia

Sesungguhnya Tuhan bersama orang-orang yang sans ....
.
.
#lfl #likeforlikes #l4l #photography #zonaphotography #urbexpeople #urbex #photoshoot #lightroom #world #pesonaindonesia

2 0 23 seconds ago
The "rules" of framing in cinematography exist for a reason, but are best ignored when they stand in the way of telling the best story, visually.  Here, an unconventionally high measure of headroom in the frame serves to draw us into the world of a small child, where a substantial amount of what is experienced happens overhead.  The subject here is my nephew Gavin, who is very much the boss of his world regardless of the amount of headroom.

#dplife #dplifestyle #lumixgh5s #sigma1835 #sigma1835art #sigmaart #boyslife #anchoragealaska #metabones #lightroom #adventuretime #outdoorslife #lumixlounge #lumixphotography #alaskaadventures #alaskasummer #cinematographers #cinematographylife #framing #headroom #lifeoutdoors #summerlight #eveninglight #eveninglights #upperleftusa #adventurepic #sigma #lumix

The "rules" of framing in cinematography exist for a reason, but are best ignored when they stand in the way of telling the best story, visually.  Here, an unconventionally high measure of headroom in the frame serves to draw us into the world of a small child, where a substantial amount of what is experienced happens overhead.  The subject here is my nephew Gavin, who is very much the boss of his world regardless of the amount of headroom.

#dplife #dplifestyle #lumixgh5s #sigma1835 #sigma1835art #sigmaart #boyslife #anchoragealaska #metabones #lightroom #adventuretime #outdoorslife #lumixlounge #lumixphotography #alaskaadventures #alaskasummer #cinematographers #cinematographylife #framing #headroom #lifeoutdoors #summerlight #eveninglight #eveninglights #upperleftusa #adventurepic #sigma #lumix

1 0 24 seconds ago
Kode : Ay
.
➡️ Slide untuk lihat After - Before
.
PRESET LIGHTROOM
.
Hits banget, filter yang bisa bikin fotomu yang biasa aja jadi lebih estetis, Indah dan lebih hidup gitu😍. Kereeen kan biar kayak ala ala seleb gram yang feed nya rapi. Bisa cek di IG kak untuk before after nya!!! 😍 Harga mulai dari 30.000
.
Kelebihanya pakai preset lightroom apaan si?
 1. tanpa login dengan email orang (Pakai akun sendiri / Pribadi) 
2.  tidak ada expired date bisa di pakai selamanya jadi jangan khawatir kalau ganti Hp
3.  mudah di gunakan .
4. Filter langsung digunakan, jadi tidak perlu atur-atur lagi
5.  bisa di gunakan di beberapa account / hp jadi jangan kawatir kalau ganti hp masih bisa di pakai .
6. tone warna yang kekinian , dan masih bisa di rubah lagi .
7. Pengiriman via email .
.
Payment via BRI 
Support :  android/ios 
Untuk order bisa langsung hubungi wa ke 085340656547
.
.
 #folk
#preset
#vsco 
#jualpresetmurah 
#jualfilter 
#juallightroom 
#jualadobelightroom 
#jualpresetlightroom 
#jualfilter 
#urbanphoto
#sonyindonesia 
#fujifilm_id 
#olshop 
#lightroom 
#vscocam 
#lightroompresets 
#lightroompreset 
#jualvscofilm 
#indonesia 
#lightrooomindonesia 
#vscoindonesia 
#lightroommobile 
#model 
#fotografer 
#fotograferjakarta 
#huntingmodel
#cinematic
#cinematicvideo
#malaywedding
#prewedding 
#jakartapreweddingphotography

Kode : Ay
.
➡️ Slide untuk lihat After - Before
.
PRESET LIGHTROOM
.
Hits banget, filter yang bisa bikin fotomu yang biasa aja jadi lebih estetis, Indah dan lebih hidup gitu😍. Kereeen kan biar kayak ala ala seleb gram yang feed nya rapi. Bisa cek di IG kak untuk before after nya!!! 😍 Harga mulai dari 30.000
.
Kelebihanya pakai preset lightroom apaan si?
1. tanpa login dengan email orang (Pakai akun sendiri / Pribadi)
2. tidak ada expired date bisa di pakai selamanya jadi jangan khawatir kalau ganti Hp
3. mudah di gunakan .
4. Filter langsung digunakan, jadi tidak perlu atur-atur lagi
5. bisa di gunakan di beberapa account / hp jadi jangan kawatir kalau ganti hp masih bisa di pakai .
6. tone warna yang kekinian , dan masih bisa di rubah lagi .
7. Pengiriman via email .
.
Payment via BRI
Support : android/ios
Untuk order bisa langsung hubungi wa ke 085340656547
.
.
#folk
#preset
#vsco
#jualpresetmurah
#jualfilter
#juallightroom
#jualadobelightroom
#jualpresetlightroom
#jualfilter
#urbanphoto
#sonyindonesia
#fujifilm_id
#olshop
#lightroom
#vscocam
#lightroompresets
#lightroompreset
#jualvscofilm
#indonesia
#lightrooomindonesia
#vscoindonesia
#lightroommobile
#model
#fotografer
#fotograferjakarta
#huntingmodel
#cinematic
#cinematicvideo
#malaywedding
#prewedding
#jakartapreweddingphotography

0 0 25 seconds ago
Film Backstage
Camera Canon 700D
 Lens Canon 55mm
Camera settings •  ISO 100 •  f/5,6 •  1/180
 #canon #adobe #photoshop #lightroom #photography #photo #portret #cinematik #color #canon 700D
#instagram #photographer #photography #photo #cinematography 
#cinematic #cinematikphoto #hollywood 
#ukraine  #canon  #canon700d

Film Backstage
Camera Canon 700D
Lens Canon 55mm
Camera settings • ISO 100 • f/5,6 • 1/180
#canon #adobe #photoshop #lightroom #photography #photo #portret #cinematik #color #canon 700D
#instagram #photographer #photography #photo #cinematography
#cinematic #cinematikphoto #hollywood
#ukraine #canon #canon700d

0 0 28 seconds ago
Who said trees can't 'bark' oh and also don't kill me for this 3rd class joke xD .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
📸 @oneplus_india @oneplus 
#photography #tree #bark #oneplus6t #oneplus #shotononeplus #mobilephotography #mobile #lightroom

Who said trees can't 'bark' oh and also don't kill me for this 3rd class joke xD .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
📸 @oneplus_india @oneplus
#photography #tree #bark #oneplus6t #oneplus #shotononeplus #mobilephotography #mobile #lightroom

1 0 35 seconds ago
Kode : Ay
.
➡️ Slide untuk lihat After - Before
.
PRESET LIGHTROOM
.
Hits banget, filter yang bisa bikin fotomu yang biasa aja jadi lebih estetis, Indah dan lebih hidup gitu😍. Kereeen kan biar kayak ala ala seleb gram yang feed nya rapi. Bisa cek di IG kak untuk before after nya!!! 😍 Harga mulai dari 30.000
.
Kelebihanya pakai preset lightroom apaan si?
 1. tanpa login dengan email orang (Pakai akun sendiri / Pribadi) 
2.  tidak ada expired date bisa di pakai selamanya jadi jangan khawatir kalau ganti Hp
3.  mudah di gunakan .
4. Filter langsung digunakan, jadi tidak perlu atur-atur lagi
5.  bisa di gunakan di beberapa account / hp jadi jangan kawatir kalau ganti hp masih bisa di pakai .
6. tone warna yang kekinian , dan masih bisa di rubah lagi .
7. Pengiriman via email .
.
Payment via BRI 
Support :  android/ios 
Untuk order bisa langsung hubungi wa ke 085340656547
.
.
 #folk
#preset
#vsco 
#jualpresetmurah 
#jualfilter 
#juallightroom 
#jualadobelightroom 
#jualpresetlightroom 
#jualfilter 
#urbanphoto
#sonyindonesia 
#fujifilm_id 
#olshop 
#lightroom 
#vscocam 
#lightroompresets 
#lightroompreset 
#jualvscofilm 
#indonesia 
#lightrooomindonesia 
#vscoindonesia 
#lightroommobile 
#model 
#fotografer 
#fotograferjakarta 
#huntingmodel
#cinematic
#cinematicvideo
#malaywedding
#prewedding 
#jakartapreweddingphotography

Kode : Ay
.
➡️ Slide untuk lihat After - Before
.
PRESET LIGHTROOM
.
Hits banget, filter yang bisa bikin fotomu yang biasa aja jadi lebih estetis, Indah dan lebih hidup gitu😍. Kereeen kan biar kayak ala ala seleb gram yang feed nya rapi. Bisa cek di IG kak untuk before after nya!!! 😍 Harga mulai dari 30.000
.
Kelebihanya pakai preset lightroom apaan si?
1. tanpa login dengan email orang (Pakai akun sendiri / Pribadi)
2. tidak ada expired date bisa di pakai selamanya jadi jangan khawatir kalau ganti Hp
3. mudah di gunakan .
4. Filter langsung digunakan, jadi tidak perlu atur-atur lagi
5. bisa di gunakan di beberapa account / hp jadi jangan kawatir kalau ganti hp masih bisa di pakai .
6. tone warna yang kekinian , dan masih bisa di rubah lagi .
7. Pengiriman via email .
.
Payment via BRI
Support : android/ios
Untuk order bisa langsung hubungi wa ke 085340656547
.
.
#folk
#preset
#vsco
#jualpresetmurah
#jualfilter
#juallightroom
#jualadobelightroom
#jualpresetlightroom
#jualfilter
#urbanphoto
#sonyindonesia
#fujifilm_id
#olshop
#lightroom
#vscocam
#lightroompresets
#lightroompreset
#jualvscofilm
#indonesia
#lightrooomindonesia
#vscoindonesia
#lightroommobile
#model
#fotografer
#fotograferjakarta
#huntingmodel
#cinematic
#cinematicvideo
#malaywedding
#prewedding
#jakartapreweddingphotography

0 0 40 seconds ago
Если вы сами не будете верить во все то, что так желает ваше сердце, другие тоже вряд ли поверят😉✨ #dreambig #estate #mytinyatlas #summer #été #thenoisetier  #vscoitaly #vscomoment #cielo #sky #vscoedit #clouds #likeforlikes #thatsdarling #photooftheday #traveladdicted #dreams #postitfortheaesthetic #light #pathport #lightroom #theparisguru #hungreehearts #postitfortheaesthetic #nature #sky #thatauthenticfeeling  #littlestoriesofmylife #cielo

Если вы сами не будете верить во все то, что так желает ваше сердце, другие тоже вряд ли поверят😉✨ #dreambig #estate #mytinyatlas #summer #été #thenoisetier #vscoitaly #vscomoment #cielo #sky #vscoedit #clouds #likeforlikes #thatsdarling #photooftheday #traveladdicted #dreams #postitfortheaesthetic #light #pathport #lightroom #theparisguru #hungreehearts #postitfortheaesthetic #nature #sky #thatauthenticfeeling #littlestoriesofmylife #cielo

15 0 49 seconds ago
Crees que estás en tendencia y resulta qué ya no se usa la camiseta fajada 🤔🤸‍♀️ #beautygram #instagood #selfcare #VSCO #VSCOcam #VSCODaily #VSCOphile #portraitphotography #portrait #retrato #vscoportrait #lightroom #afterlight #stradivarius #maxifaldas #skirt #disney #freak

Crees que estás en tendencia y resulta qué ya no se usa la camiseta fajada 🤔🤸‍♀️ #beautygram #instagood #selfcare #VSCO #VSCOcam #VSCODaily #VSCOphile #portraitphotography #portrait #retrato #vscoportrait #lightroom #afterlight #stradivarius #maxifaldas #skirt #disney #freak

1 0 1 minute ago
Kode : Ay
.
➡️ Slide untuk lihat After - Before
.
PRESET LIGHTROOM
.
Hits banget, filter yang bisa bikin fotomu yang biasa aja jadi lebih estetis, Indah dan lebih hidup gitu😍. Kereeen kan biar kayak ala ala seleb gram yang feed nya rapi. Bisa cek di IG kak untuk before after nya!!! 😍 Harga mulai dari 30.000
.
Kelebihanya pakai preset lightroom apaan si?
 1. tanpa login dengan email orang (Pakai akun sendiri / Pribadi) 
2.  tidak ada expired date bisa di pakai selamanya jadi jangan khawatir kalau ganti Hp
3.  mudah di gunakan .
4. Filter langsung digunakan, jadi tidak perlu atur-atur lagi
5.  bisa di gunakan di beberapa account / hp jadi jangan kawatir kalau ganti hp masih bisa di pakai .
6. tone warna yang kekinian , dan masih bisa di rubah lagi .
7. Pengiriman via email .
.
Payment via BRI 
Support :  android/ios 
Untuk order bisa langsung hubungi wa ke 085340656547
.
.
 #folk
#preset
#vsco 
#jualpresetmurah 
#jualfilter 
#juallightroom 
#jualadobelightroom 
#jualpresetlightroom 
#jualfilter 
#urbanphoto
#sonyindonesia 
#fujifilm_id 
#olshop 
#lightroom 
#vscocam 
#lightroompresets 
#lightroompreset 
#jualvscofilm 
#indonesia 
#lightrooomindonesia 
#vscoindonesia 
#lightroommobile 
#model 
#fotografer 
#fotograferjakarta 
#huntingmodel
#cinematic
#cinematicvideo
#malaywedding
#prewedding 
#jakartapreweddingphotography

Kode : Ay
.
➡️ Slide untuk lihat After - Before
.
PRESET LIGHTROOM
.
Hits banget, filter yang bisa bikin fotomu yang biasa aja jadi lebih estetis, Indah dan lebih hidup gitu😍. Kereeen kan biar kayak ala ala seleb gram yang feed nya rapi. Bisa cek di IG kak untuk before after nya!!! 😍 Harga mulai dari 30.000
.
Kelebihanya pakai preset lightroom apaan si?
1. tanpa login dengan email orang (Pakai akun sendiri / Pribadi)
2. tidak ada expired date bisa di pakai selamanya jadi jangan khawatir kalau ganti Hp
3. mudah di gunakan .
4. Filter langsung digunakan, jadi tidak perlu atur-atur lagi
5. bisa di gunakan di beberapa account / hp jadi jangan kawatir kalau ganti hp masih bisa di pakai .
6. tone warna yang kekinian , dan masih bisa di rubah lagi .
7. Pengiriman via email .
.
Payment via BRI
Support : android/ios
Untuk order bisa langsung hubungi wa ke 085340656547
.
.
#folk
#preset
#vsco
#jualpresetmurah
#jualfilter
#juallightroom
#jualadobelightroom
#jualpresetlightroom
#jualfilter
#urbanphoto
#sonyindonesia
#fujifilm_id
#olshop
#lightroom
#vscocam
#lightroompresets
#lightroompreset
#jualvscofilm
#indonesia
#lightrooomindonesia
#vscoindonesia
#lightroommobile
#model
#fotografer
#fotograferjakarta
#huntingmodel
#cinematic
#cinematicvideo
#malaywedding
#prewedding
#jakartapreweddingphotography

1 0 1 minute ago
@capturewithdave, danke für letting me use this handsome German fellow on the cover of Issue 52 of Lightroom Magazine. (I've named him Fritz.) @KelbyOne members, head to your #KelbyOneMags app or kelbyone.com/magazine for the new issue! Learn how to easily share galleries with #LightroomWeb, get an easy infrared effect, capture the thrill of whitewater sports, and more! #Adobe #Lightroom #LightroomMagazine #KelbyOneMags #KelbyOne #AdobephotoshopLightroom #DigitalMagazine #Magazine #DigitalPhotography #Photography #PhotographyMagazine #PhotographyTraining #OnlineTraining #Canon #Nikon #Sony #DSLR #Mirrorless #CreativeCloud #adobelightroommobile #adobelightroomweb #lightroomclassic #LightroomCC

@capturewithdave, danke für letting me use this handsome German fellow on the cover of Issue 52 of Lightroom Magazine. (I've named him Fritz.) @KelbyOne members, head to your #KelbyOneMags app or kelbyone.com/magazine for the new issue! Learn how to easily share galleries with #LightroomWeb, get an easy infrared effect, capture the thrill of whitewater sports, and more! #Adobe #Lightroom #LightroomMagazine #KelbyOneMags #KelbyOne #AdobephotoshopLightroom #DigitalMagazine #Magazine #DigitalPhotography #Photography #PhotographyMagazine #PhotographyTraining #OnlineTraining #Canon #Nikon #Sony #DSLR #Mirrorless #CreativeCloud #adobelightroommobile #adobelightroomweb #lightroomclassic #LightroomCC

0 0 1 minute ago
Kode : Ay
.
➡️ Slide untuk lihat After - Before
.
PRESET LIGHTROOM
.
Hits banget, filter yang bisa bikin fotomu yang biasa aja jadi lebih estetis, Indah dan lebih hidup gitu😍. Kereeen kan biar kayak ala ala seleb gram yang feed nya rapi. Bisa cek di IG kak untuk before after nya!!! 😍 Harga mulai dari 30.000
.
Kelebihanya pakai preset lightroom apaan si?
 1. tanpa login dengan email orang (Pakai akun sendiri / Pribadi) 
2.  tidak ada expired date bisa di pakai selamanya jadi jangan khawatir kalau ganti Hp
3.  mudah di gunakan .
4. Filter langsung digunakan, jadi tidak perlu atur-atur lagi
5.  bisa di gunakan di beberapa account / hp jadi jangan kawatir kalau ganti hp masih bisa di pakai .
6. tone warna yang kekinian , dan masih bisa di rubah lagi .
7. Pengiriman via email .
.
Payment via BRI 
Support :  android/ios 
Untuk order bisa langsung hubungi wa ke 085340656547
.
.
 #folk
#preset
#vsco 
#jualpresetmurah 
#jualfilter 
#juallightroom 
#jualadobelightroom 
#jualpresetlightroom 
#jualfilter 
#urbanphoto
#sonyindonesia 
#fujifilm_id 
#olshop 
#lightroom 
#vscocam 
#lightroompresets 
#lightroompreset 
#jualvscofilm 
#indonesia 
#lightrooomindonesia 
#vscoindonesia 
#lightroommobile 
#model 
#fotografer 
#fotograferjakarta 
#huntingmodel
#cinematic
#cinematicvideo
#malaywedding
#prewedding 
#jakartapreweddingphotography

Kode : Ay
.
➡️ Slide untuk lihat After - Before
.
PRESET LIGHTROOM
.
Hits banget, filter yang bisa bikin fotomu yang biasa aja jadi lebih estetis, Indah dan lebih hidup gitu😍. Kereeen kan biar kayak ala ala seleb gram yang feed nya rapi. Bisa cek di IG kak untuk before after nya!!! 😍 Harga mulai dari 30.000
.
Kelebihanya pakai preset lightroom apaan si?
1. tanpa login dengan email orang (Pakai akun sendiri / Pribadi)
2. tidak ada expired date bisa di pakai selamanya jadi jangan khawatir kalau ganti Hp
3. mudah di gunakan .
4. Filter langsung digunakan, jadi tidak perlu atur-atur lagi
5. bisa di gunakan di beberapa account / hp jadi jangan kawatir kalau ganti hp masih bisa di pakai .
6. tone warna yang kekinian , dan masih bisa di rubah lagi .
7. Pengiriman via email .
.
Payment via BRI
Support : android/ios
Untuk order bisa langsung hubungi wa ke 085340656547
.
.
#folk
#preset
#vsco
#jualpresetmurah
#jualfilter
#juallightroom
#jualadobelightroom
#jualpresetlightroom
#jualfilter
#urbanphoto
#sonyindonesia
#fujifilm_id
#olshop
#lightroom
#vscocam
#lightroompresets
#lightroompreset
#jualvscofilm
#indonesia
#lightrooomindonesia
#vscoindonesia
#lightroommobile
#model
#fotografer
#fotograferjakarta
#huntingmodel
#cinematic
#cinematicvideo
#malaywedding
#prewedding
#jakartapreweddingphotography

1 1 1 minute ago
Olá minhas bonecas , tudo bem com vocês?

Temos sempre aquela receitinha caseira que amamos , Qual é a de vocês?
A minha é com a babosa! (Logo, Logo trago ela para vocês) .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#cachosinlove #amomeuscachos #ilovecurls #curls #cahosbrasil #cacheadasbrasil #todecacho #cachinhos #newfoto #lightroom #likeforlikes #fotografia #amofoto #cachinhosdeamor #minhasmolinhas #likepost #amomeuscabelos #vscobrasil

Olá minhas bonecas , tudo bem com vocês?

Temos sempre aquela receitinha caseira que amamos , Qual é a de vocês?
A minha é com a babosa! (Logo, Logo trago ela para vocês) .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#cachosinlove #amomeuscachos #ilovecurls #curls #cahosbrasil #cacheadasbrasil #todecacho #cachinhos #newfoto #lightroom #likeforlikes #fotografia #amofoto #cachinhosdeamor #minhasmolinhas #likepost #amomeuscabelos #vscobrasil

11 0 1 minute ago
Było Tyskie, to jest i lemoniada. Obydwie rzeczy malinowe 🤷‍♀️
Lubię swój telefon, bo robi ładne zdjęcia.

Było Tyskie, to jest i lemoniada. Obydwie rzeczy malinowe 🤷‍♀️
Lubię swój telefon, bo robi ładne zdjęcia.

1 1 1 minute ago
1 new change view
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#photography #photographer #photooftheday #london #uk #filter #lightroom #silhouette #sky #iphone

1 new change view
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#photography #photographer #photooftheday #london #uk #filter #lightroom #silhouette #sky #iphone

0 0 1 minute ago
☮️

☮️

0 1 1 minute ago
🚴‍♂️🚴‍♂️

🚴‍♂️🚴‍♂️

8 1 1 minute ago
«cтpaницa 196 из 365»

Tы пpoйдeшь чepeз вce xyдшee, чтoбы пpийти к caмoмy лyчшeмy. 
Hикoгдa нe cдaвaйcя. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#lik#liketime#likeforlikes#liverpool#lifestyle#likeforfollow#healthylifestyle#livingroom#luxurylifestyle#comedylike#like4follow#lightroom#lifeofadventure#luxurylife

«cтpaницa 196 из 365»

Tы пpoйдeшь чepeз вce xyдшee, чтoбы пpийти к caмoмy лyчшeмy.
Hикoгдa нe cдaвaйcя. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#lik #liketime #likeforlikes #liverpool #lifestyle #likeforfollow #healthylifestyle #livingroom #luxurylifestyle #comedylike #like4follow #lightroom #lifeofadventure #luxurylife

9 0 2 minutes ago
Ah sialan ldr bikin rindu semakin berat😌
#pejuangldr #sabar #akucintakamu #bucin #2r #lightroom #picsart #picnic

Ah sialan ldr bikin rindu semakin berat😌
#pejuangldr #sabar #akucintakamu #bucin #2r #lightroom #picsart #picnic

1 0 3 minutes ago
{Ensaio infantil, Alice 2 anos}
Lembrando que está rolando promoção de 50% off para qualquer pacote fotográfico!
.
#photo #photoshop #photoshopcc #photographer #photography #edicaodefoto #edit #nitidez #light #lightroom #tratamento #ensaio #ensaioinfantil #fotografa #nikon #portrait #picture #beauty #baby #mashaeourso #alice #2anos #kids #ensaiokids #50mm

{Ensaio infantil, Alice 2 anos}
Lembrando que está rolando promoção de 50% off para qualquer pacote fotográfico!
.
#photo #photoshop #photoshopcc #photographer #photography #edicaodefoto #edit #nitidez #light #lightroom #tratamento #ensaio #ensaioinfantil #fotografa #nikon #portrait #picture #beauty #baby #mashaeourso #alice #2anos #kids #ensaiokids #50mm

0 0 3 minutes ago
"Szczęśli­wa ko­bieta to ko­bieta kocha­na i kochająca. " 💗 Czuję się u jego boku kochana i szczęśliwa i nic mi więcej nie potrzeba! 😍🥰❣
#polishgirl#polishboy#polishwoman#polskadziewczyna#love#miłość#couple#couplegoals#kiss#lovemyboyfriend#mylove#mylife#myboy#happy#skirt#poland#instaphoto#instagirl#instaboy#lightroom#lightroompresets#l4l#like4like#likeforlike#likeforlikes#likeforlikeback#folowme 💑💏💕😊👡

"Szczęśli­wa ko­bieta to ko­bieta kocha­na i kochająca. " 💗 Czuję się u jego boku kochana i szczęśliwa i nic mi więcej nie potrzeba! 😍🥰❣
#polishgirl #polishboy #polishwoman #polskadziewczyna #love #miłość #couple #couplegoals #kiss #lovemyboyfriend #mylove #mylife #myboy #happy #skirt #poland #instaphoto #instagirl #instaboy #lightroom #lightroompresets #l4l #like4like #likeforlike #likeforlikes #likeforlikeback #folowme 💑💏💕😊👡

32 0 3 minutes ago
A #promosdl2.0 da @sapatinhodeluxo foi PRORROGADA até o dia 22/7!🔥😱 Yes! Mais chances de adquirir aquela queridinha, que você já estava de olho 👀, por um preço especial! 🤑Esse modelo que tô usando custava R$ 99,99 e agora custa R$ 49,90 😱! Imperdível! Corre! #publi

A #promosdl2.0 da @sapatinhodeluxo foi PRORROGADA até o dia 22/7!🔥😱 Yes! Mais chances de adquirir aquela queridinha, que você já estava de olho 👀, por um preço especial! 🤑Esse modelo que tô usando custava R$ 99,99 e agora custa R$ 49,90 😱! Imperdível! Corre! #publi

18 1 3 minutes ago
One of natures frames.

One of natures frames.

3 1 3 minutes ago
Thank you for the birthday love🧡Had a lovely day with my number 1 hoomans...& pup📅🎉
.
.
.
.
.
.
.
.
#birthday #birthdaygirl #feeling27 #pushing30 #family #lightroom #wednesday #happybirthday #happybirthdaytome #julybaby

Thank you for the birthday love🧡Had a lovely day with my number 1 hoomans...& pup📅🎉
.
.
.
.
.
.
.
.
#birthday #birthdaygirl #feeling27 #pushing30 #family #lightroom #wednesday #happybirthday #happybirthdaytome #julybaby

5 0 3 minutes ago
A partir de hoje estarei postando o antes e depois de algumas fotos.  Deixe o seu comentário dizendo o que achou desse primeiro álbum.😉
.
.
.

#posproducao #edicaodefoto #edicao #photo #photoshop #lightroom #dedicacao #evolução #aprimoramento

A partir de hoje estarei postando o antes e depois de algumas fotos. Deixe o seu comentário dizendo o que achou desse primeiro álbum.😉
.
.
.

#posproducao #edicaodefoto #edicao #photo #photoshop #lightroom #dedicacao #evolução #aprimoramento

2 1 3 minutes ago

Top #lightroom posts

Ñ é pq não aparece que você não precisa curtir 🌚KKKKKKK .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#muitoboatarde #arapiraca #lightroom #gril #tumblr #tumblrgirl #sdv #sdvtodos #l4l

Ñ é pq não aparece que você não precisa curtir 🌚KKKKKKK .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#muitoboatarde #arapiraca #lightroom #gril #tumblr #tumblrgirl #sdv #sdvtodos #l4l

244 9 1 hour ago
Sempre um #tbt fora do dia.
Preciso de tempo p tirar fotos novas

Sempre um #tbt fora do dia.
Preciso de tempo p tirar fotos novas

117 4 18 minutes ago
Придумывала подпись и поняла, что неважно что тут будет написано, главное вставить слово «бакалавр» ❤️🎓 ⠀ ⠀
⠀ ⠀
Расскажите, вы работаете по специальности, полученной в ВУЗе? И пригодился ли вам диплом? 🤔
⠀ ⠀
#хаи #khai #харьков #идеидляфото #лайктайм #обработкафото #lightroom #liketime

Придумывала подпись и поняла, что неважно что тут будет написано, главное вставить слово «бакалавр» ❤️🎓 ⠀ ⠀
⠀ ⠀
Расскажите, вы работаете по специальности, полученной в ВУЗе? И пригодился ли вам диплом? 🤔
⠀ ⠀
#хаи #khai #харьков #идеидляфото #лайктайм #обработкафото #lightroom #liketime

535 234 5 hours ago
this chapter feels really good | 💫 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀#lightroom #blogger #outfits #summer #influencer #photography #photooftheday #styleblogger #fashion #fashionblogger #brazilian #newyork #model #modeling

this chapter feels really good | 💫 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀ #lightroom #blogger #outfits #summer #influencer #photography #photooftheday #styleblogger #fashion #fashionblogger #brazilian #newyork #model #modeling

1,188 23 3 hours ago
Mommy what you doing down there?

Mommy what you doing down there?

1,367 26 2 hours ago